fredag 6 juni 2008

Snart EM

Hej igen.
Då va det mindre än ett dygn kvar av väntan. I morgon drar em cirkusen igång och då kommer jag ju självklart sitta klistrad med öl och "fotbolls" godis. Äntligen så ska jag få chansen att inviga min familj i den underbaraste av alla sporter: fotboll. Rebecca och Ciaran har inte haft begåvningen nog att inse vad dom gått miste om. Men nu har dom ingen chans att slingra sig.......

Jag kommer ju självklart lira en del under detta em:et. Hade tänkt mig en spel budget på ca 1500 kr. Detta ska jag helst förvalta till något riktigt stort. Jag har stora drömmar för mig och min familj,,,,,,,,så analyserna kommer vara a och o.

Så vem vinner nu em.....såhär mindre än 24 timmar innan så borde jag ha laget klart!! Men denna gång känns det mer ovisst än någonsin.
  • Sverige ligger ju självklart i mitt hjärta.
  • Italien likaså, dessutom så är dom regerande världsmästare.
  • Frankrike gör alltid bra ifrån sig i mästerskap.
  • Spanien......ja dom har nog det bästa laget på pappert, men får ju aldrig till det. Nej mina vänner, jag tippar faktiskt Portugal, Christian Ronaldo är utan tvekan världens bästa fotbolls spelare för tillfälligt.

Inga kommentarer: